Niet alles bij VW draait rondom het schandaal met dieselmotoren. Volkswagen heeft een 10 nieuwe auto gepresenteerd onder leiding van de 2017 Volkswagen Golf. De motoren zijn sterker, beeldschermen steeds groter, en er zijn meer bestuurder helpt om te helpen in het verkeer en op de Autobahn.

De Golf zal komen in benzine, diesel (sommige delen van de wereld), plug-in hybride en zuiver elektrische versies. Er is veel rijden op de Golf, het model met meer dan 33 miljoen verkochte exemplaren. Zo wat is een midlife refresh in afwachting van de achtste generatie Golf in 2019, VW heeft veel veranderingen.

Mirrorlink Volkswagen Golf 2017

Mirrorlink Volkswagen Golf 2017

Focus op bijstand en de veiligheid van de bestuurder
Sommigen willen goedkoop vervoer. Anderen willen zoveel veiligheid als Volkswagen kunnen proppen in Daartoe zal Volkswagen bieden, althans op midden- en hoger niveau stuwing lijnen.:

  • Stad Emergency Braking (term VW’s) met Voetganger Monitoring, een term die een beetje groot-brotherish klinkt, maar we weten wat ze betekenen.
  • Traffic Jam Assist, vooruit na het voertuig (versnellen, remmen, het verblijf in laan) tot 60 kilometer per uur (37 mph).
  • Emergency Assist, een waarschuwing in een potentieel gevaarlijke situatie die VW escaleert van bestuurder waarschuwingen een noodstop, in combinatie met een “zachte steering manoeuvre” en het activeren van de vier-weg knipperlichten.
  • LED-koplampen, standaard of beschikbaar. De vervanging van bi-xenon koplampen die meer energie gebruikt.
  • LED-achterlichten zijn standaard, alle stuwing lijnen. Buiten dat, VW zegt dat, in tegenstelling tot sommige concurrenten, in de staart assemblage “geen van de functies van conventionele lampen te gebruiken”.
  • Adaptive cruise control. Wat ooit kost $ 2.500-plus en was het domein van de Audi A8s is nu op zuinige auto’s.
  • Park Assist, of hulp bij parallelle en loodrechte parkeren. De nieuwste versie (3.0) trekt als in, en werkt sneller.
  • Trailer Assist. In Europa, met name, kleine auto’s slepen relatief grote trailers.
  • Dodehoekdetectie en Lane Keeping Assist. Sommige van deze functies vereisen een automatische transmissie, in deze VW zeven-snelheid transmissie met dubbele koppeling, of DCT, die een versnelling over de oude DCT toevoegt.

9.2-inch scherm infotainment beschikbaar
Kleine auto’s gebruikt om kleine LCD-schermen in de middenconsole hebben. Voor veel autofabrikanten, een 7-inch LCD-scherm is een “grote” scherm. VW heeft alle monochrome systemen verlaten en de kleinste aanbod is een 6,5-inch, 800 x 600 LCD-scherm. Intensivering (wat je moet doen om de navigatie te krijgen) zijn de Samenstelling Media en Discover Media infotainment pakketten met 8,0-inch schermen. De top-line Discover Pro (klinkt bijna als een credit card offering) is 9,2 inch en 1280 x 640 pixels. Het heeft een bewegingssensor en ondersteunt gesture control.

De 2017 Golf ondersteunt Apple CarPlay, Android Auto en MirrorLink. Het was niet meteen duidelijk of VW, zoals Honda op de Civic, zal stuwing lijnen met een mooi formaat (zeg 8 inch) LCD’s bieden, maar niet dwingen je om de navigatie VW nemen. Dat is de weg van de toekomst.

Upper-range Golfs zal ook een 12-inch LCD-instrumentenpaneel.

Meer pk’s, meer mpg
De basis 2017 Golf krijgt een 1,5-liter TSI (turbo direct injection) motor met 148 pk en actief cilinder beheer (het afsluiten van de middelste twee cilinders). De high-efficiency BlueMotion Golf krijgt 128 pk; de motor schakelt eigenlijk down under achterstand gashendel omstandigheden, of wanneer de bestuurder tilt buiten de gashendel.

De high-performance Golf GTI krijgt 226 pk en 241 pk met Performance Pack. Er zal een nog hogere prestaties Golf Type R om te gaan met vervelende Ford Focus RS en vergelijkbare concurrenten.

Er zal een plug-in hybride, de Golf GTE, met een bereik op de batterij van 31 mph voordat de motor schoppen in zijn. De volledig elektrische Egolf is goed voor maximaal 186 mijl, die het brengt niet ver achter de Chevrolet Bolt ( tot 250 mijl) en de Tesla Model 3.

Zelfs terwijl andere delen van Volkswagen strijd om de problemen van dieselmotoremissies bedrog lossen, is VW lanceert 10 afzonderlijke producten. Van belang zijn voor de Verenigde Staten in het bijzonder is de VW Atlas, een SUV net onder 200 duim lang, of ongeveer hetzelfde als de Ford Explorer, veruit de best-seller onder midsize SUV’s. VW is ook pinning hoop op de T-Roc, een kleine Golf-klasse crossover of mini-SUV, in de orde van een Honda HR-V.